Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

11 september 2005

Farfar på besøg

Farfar nød besøgene på Klintevej, og når vi så havde sørget for nok sukker i sukkerskålen så kaffen ikke var for bitter.

Her er han på besløg lige efter Mette har fået ny mobil, med kamera.

Man kan undre sig over, hvor børnebørnene er henne?

Farfar sidder nu og holder øje med os alle sammen.