
Jes havde længe set frem til sin nye mobiltelefon - en SonyEricsson K800i. Han modtog den med pakkeposten om torsdagen, men den var selvfølgelig ikke fejlfri. Efter møje og besvær fik han 3's kundeservice overbevist om at telefonen skulle byttes direkte i Lyngby. Karoline kom med på turen hvor der også skulle købes tre barselsgaver. Karoline faldt i søvn på vej til Lyngby så Jes måtte bære hende under hele seancen. Da ombytning og indkøb var overstået vågnede Karoline imidlertid op og jeg fik taget det første billede.
1 Comments:
Hej du!
Det var vel nok en fin maskine du har købt Jes.
Tillykke med den og pas godt på at lægge den i lommen og ikke på taget!
mandag, 11 september, 2006
Send en kommentar
<< Home