Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

02 september 2006

Det første billede med den anden SE K800i

Jes havde længe set frem til sin nye mobiltelefon - en SonyEricsson K800i. Han modtog den med pakkeposten om torsdagen, men den var selvfølgelig ikke fejlfri. Efter møje og besvær fik han 3's kundeservice overbevist om at telefonen skulle byttes direkte i Lyngby. Karoline kom med på turen hvor der også skulle købes tre barselsgaver. Karoline faldt i søvn på vej til Lyngby så Jes måtte bære hende under hele seancen. Da ombytning og indkøb var overstået vågnede Karoline imidlertid op og jeg fik taget det første billede.


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej du!

Det var vel nok en fin maskine du har købt Jes.

Tillykke med den og pas godt på at lægge den i lommen og ikke på taget!

mandag, 11 september, 2006

 

Send en kommentar

<< Home