Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

25 oktober 2006

Kasper syg



Kasper var sidste uge plaget af sygdom, så farmor passede en række dage.

Vi afleverede ham om mandagen i Tusindfryd, men Mette blev ringet hjem sidst på eftermiddagen. Om tirsdagen passede Mette mens Jes har passet i dag.

I morgen kommer farmor igen...

Billedet er fra i dag og mens han sidder trygt i mors favn følger han for 120. gang godt med i Rasmus Klump filmene.