Kasper syg

Kasper var sidste uge plaget af sygdom, så farmor passede en række dage.
Vi afleverede ham om mandagen i Tusindfryd, men Mette blev ringet hjem sidst på eftermiddagen. Om tirsdagen passede Mette mens Jes har passet i dag.
I morgen kommer farmor igen...
Billedet er fra i dag og mens han sidder trygt i mors favn følger han for 120. gang godt med i Rasmus Klump filmene.


0 Comments:
Send en kommentar
<< Home