Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

26 september 2006

Tandlægebesøget var ikke alarmerende


Hverken den søde tandplejer Tina eller far kunne få Karoline op og sidde i stolen, så Karoline fik tjekket sine tænder på skødet af far.

Tina talte Karolines tænder og sagde god for mors og fars børstning af tænderne.

Kasper var hverken for at sidde/stå alene eller åbne munden. 16 ud af 20 tænder er nu fremme og børstningen ser også her ud til at være i orden.

Tina oplyste, at man sagtens kunne bruge almindelig voksen tandpasta til børnene, men man skulle bare ikke dosere mere end en lillefingernegl.

Til sidst kunne både Karoline og Kasper vælge en gave og efter mange overvejelser besluttede Karoline sig for en lille guldring med en rød rubin. Kasper var godt i kontakt med sin kvindelige side og valgte et lyserødt armbånd.

Karoline var med børnehaven til 3 års fødselsdag hos Anne Sophie og det ser ud som om ringen er tabt dér... lidt surt når man lige havde fået den.