En af de første rigtigt kolde morgener

Denne her morgen var en af de koldeste i rigtig lang tid. Mette kørte med 406'eren og børnesæderne så Jes kørte Kasper i Tusindfryd i klapvognen og Karoline gik hele vejen derover. Det tog lang tid, men under hensyn til den tid som det tog at få børnene i flyverdragt mv. ville det også være et spild hvis de ikke fik lov til at udnytte al tøjet lidt.

Her har Kasper netop opdaget at vandpytterne er frosset til is. Det var er virkelig underholdelse at se.


0 Comments:
Send en kommentar
<< Home