Julen 2006 på Klintevej
Vi var priviligeret ved igen i 2006 at kunne holde jul på Klintevej med alle de nærmeste omkring os. Bedstefar, Farmor, Morfar og Karoline var i Blovstrød Kirke og præsten Flemming holdt på ny en fantastisk juletale. Karoline synes det var fantastisk at være med i kirke og sang med uden at kunne teksterne.
Julen bliver noget særligt når der er små børn med. Karoline og Ursula havde en skøn aften og begge er nu blevet så gamle at det centrale var at måle bjerget af gaver. De fik besøg af julemanden, og desværre fik far ikke taget nogle fotos af ham.
Et andet super billede fra aftenen af Vinther Lund pigerne med Bruno i baggrunden.


0 Comments:
Send en kommentar
<< Home