Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver.
Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...
11 juli 2007
I Firenze
Vi mødtes med Jesper og Pernille og Jesper tog billedet efter en super frokost.
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home