Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

05 juni 2007

Grundlovsdag i Tivoli

Danske Bank holdt lukket Grundlovsdag (tirsdag). Jes tog en omsorgsdag om mandagen og så var der pludselig 4 sammenhængende dage.

Lørdag og søndag gik stort set med Anettes og Thomas' bryllup. Det var rigtig fint og det var skønt at komme ud at danse. Farmor og bedstefar passede Karoline og Kasper og vi lånte Vippers lejlighed, så vi kunne feste uden bekymringer.

Farmor og bedstefar var cyklet fra Greve til Blovstrød så formen kunne pudses af inden den lange tur op langs Jyllands vestkyst. Jes og Karoline viste den hyggelige cykeltur fra Blovstrød til Farum gennem Kattehale. Da vi nåede til Bregnerød vendte vi tilbage igen. På den konto fik Karoline cyklet 11 km og Jes fik løbet/gået det samme.


Mandagen gik med fortsat restitution, men om tirsdagen var vi alle på toppen igen. Vi tog derfor toget ind til Tivoli. Farmor havde investeret i et guldkort. Med et sådan kommer der 5 personer ind gratis og turkortene bliver en 50'er billigere.

Turkortene er dog ikke så vigtige når man alene har børn i Karoline og Kaspers aldersklasse.

Hoppepuden var fantastisk



Karusullen var også god


Og pandaen er en sikker vinder for Karoline