Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

22 februar 2008

Restitueret...næsten


Mette kom for tidligt op og tog så en lur sammen med Kasper.

Karoline legede skønt med Isabella så Jes kunne også tage en lur.

Nu sidder Kasper og Mette og ser De 12 dansende prinsesser.

Det har været rigtig skønt at besøge og tale med Henriette og Anton, og vi føler os nu friske til at skiferien starter i morgen.