Restitueret...næsten
Mette kom for tidligt op og tog så en lur sammen med Kasper.
Karoline legede skønt med Isabella så Jes kunne også tage en lur.
Nu sidder Kasper og Mette og ser De 12 dansende prinsesser.
Det har været rigtig skønt at besøge og tale med Henriette og Anton, og vi føler os nu friske til at skiferien starter i morgen.


0 Comments:
Send en kommentar
<< Home