Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver.
Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...
16 juli 2007
På ny i Firenze
Så røg vi til Firenze igen. Vi fik nu set domkirken som er et så imponerende skue at man ikke kan finde et spot hvorfra man kan få hele kirken med.
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home