Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

02 september 2006

Mette holder Frida

Mette blev tilbudt at holde Frida, og det er svært ikke at få lyst til en ekstra når man holder sådan en sweet heart. Jens får ikke mad på hospitalet så vi havde en BigMac og en McFeast med. I den lille halve time bar Mette Frida. Og selvom Mette er vant til at bære på tungere børn var der dømt krampe da vi kom ned i bilen. Årsag? Man bruger alle musklerne fordi man selvfølgelig ikke vil tabe en nyfødt.