Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver.
Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...
27 december 2006
Julefrokost hos farmor og bedstefar
Farmor og bedstefar inviterede alle fra juleaftenen til julefrokost. Desværre fik mormor en alvorlig omgang forkølelse så de måtte tage hjem til Klim.
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home