Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

03 marts 2007

Skiferie i Maria Alm i Østrig

Vi kørte på skiferie i uge 10. Vi ville køre om natten og planen var sådan set meget god bortset fra at Kasper ca. 30 km syd for Hamborg fik et anfald af falsk strubehoste så vi måtte ringe efter ambulance som kørte os på sygehus.

Efter en lidt chokket start kom ferien godt i gang og Karoline fik startet på skiskolen,- pigen længst til højre.
Karoline fik ret hurtigt en god fornemmelse af at have ski på.
Det var rigtig skønt at få chokolade og spise guf sammen med mor og far oppe på restauranterne på bjerget.
Vi havde et par ski fridage... på en af dem besøgte vi Salzburg.
På vej op i gondolen på den sidste dag.






Til sidst gik det faktisk rigtig godt (og stærkt!)




Vi havde farmor og bedstefar med. Farmor var ikke meget for at komme ud alpint, men Tommy fik støvet formen af.