Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

18 februar 2007

Fastelavn på Greve museum med farmor

Fastelavn var kold - særligt når man er klædt ud som prinsesse. Karoline lagde alle krafter i at få slået tønden ned.

Koncentrationen røg en smule efterhånden som slikket faldt ud af tønden.

Så kom tønden endelig ned og slikket kunne snuppes.