Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver.
Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...
18 februar 2007
Fastelavn på Greve museum med farmor
Fastelavn var kold - særligt når man er klædt ud som prinsesse. Karoline lagde alle krafter i at få slået tønden ned. Koncentrationen røg en smule efterhånden som slikket faldt ud af tønden. Så kom tønden endelig ned og slikket kunne snuppes.
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home