Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

12 juli 2007

De står HELT stille - Turen fra Verona til campingpladsen


Ved vores lille ophold i Verona, så vi to helt hvide statuer der lignede mennesker. De stod helt stille men hvis man kom penge i bægeret foran dem bukkede de for én.
Vi kørte fra Verona omkring kl 12, vi kørte af Autostradaen som er en betalingsmotorvej. Turen fra Verona til afkørslen tættest ved campingpladsen kostede 14 euro. Gps'en kunne ikke finde den præcise adresse på campingpladsen men en hjælpsom italiener og et dansk par fik lige guidet os den sidste kilometer.
Vi havde fået oplyst at boligen var et mobilehome. Det minder snarere om en kæmpe campingvogn hvor hjulene er taget af og hvor huset så er klodset op med en stålkonstruktion. Der er to soveværelser, et køkken med spiseplads og et toilet med bad. Endelig er der udenfor et plastikhavemøbelsæt så man kan spise ude.
Det er meget kuperet på campingpladsen og vi bor øverst oppe, hvor der ikke er parkeringspladser, så vi får nogle gode gåture op ad "bjerget".
Campingpladsen er udstyret med to swimmingpoolsanlæg hver med tre bassiner, så det er rigtig fint. Der findes iøvrigt vaskeri, supermarked, flere restauranter og et væld af øvrige fritidstilbud.
Hvis der skal nævnes en ting som ikke er så rar er det det at vi har myrer i vores hus...noget irriterende.