Ankommet til Maria Alm
Vi sov længe hos Henriette og Anton, så vi kom først afsted 11.30.
Vi skulle lave nogle små indkøb så vores 2 timers tur mod Maria Alm startede først 12.30.
Vi fik lejet ski og afklaret noget ski skole med Kasper.
Turen op til Gasthof Christernreith var ganske udfordrende idet der (heldigvis) fortsat ligger en masse sne som gør at vi nok burde have haft snekæderne på...de kommer så på i morgen;-)


0 Comments:
Send en kommentar
<< Home