Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

24 juni 2008

Venedig


Vi blev sammen med familie Bendixen enige om at besøge Venedig.
Ambitionen var at vi skulle rigtig tidligt afsted, men klokken blev alligevel 7.30 før vi kørte fra pladsen. Vi kørte til den sydligste del af Lidoens tange. Herfra tog vi færgen til Venedig - det tog tre kvarter og det var skønt at få lidt blæst i håret - vejret er fantastisk varmt hernede.
Venedig er en fantastisk by og det lykkedes også at få børnene til at se det - særligt Karoline. Der er imidlertid for mange mennesker og for varmt til at byen rigtig kommer i børnefamiliernes hjerter.