Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver.
Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...
15 juli 2008
Olympiade tårnet i München
Vi kom to timer for tidligt til München, så vi fulgte Peters gode råd om at se det olympiske tårn i München.
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home