Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

29 juni 2008

Undskyld Karin


Det forrige indlæg blev åbenbart for dramatisk - det må I undskylde.

Kasper var lidt slap dagen efter, men efter en lang middagslur var han helt frisk igen.

Mette og Karina tog alene til Venedig dog nedbringende kreditkort. Børnene artede sig fint og legede en masse med Frederik og Magnus. Kasper tog sig endnu en kæmpelur så nu må virusen være helt ude af kroppen.