Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

16 september 2006

Jes og Karoline på cafebesøg




Jes og Karoline havde en lang række gøremål i København... faktisk så mange at vi var "nød" til at stoppe ved Restaurant Guldanden - Sortedam Dossering Østerbro - 35 42 66 06. Jes fik en sandwich som var virkelig super, Karoline fik røræg med cocktail pølser og vi begge fik en cola... så det kunne ikke blive mere hyggeligt.