Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

10 september 2006

Så kom hele familien i zoo


Da Malene sidste gang talte med os i telefonen overhørte Ursula samtalen, og da Malene efterfølgende fortalte Ursula, at vi var inde i zoo kunne Ursula finde de sidste kræfter frem og fastholde, at Vinther Lund naturligvis skulle ind for at besøge os. Godt gået Ursula!

Så takket være mobiltelefonerne fandt vi hinanden i børnezoo afdelingen, hvor vi foran savannen fik taget dette gruppebillede... Kasper sover!