Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

10 september 2006

Barnevognen er til at sove i... ikke sidde i, Kasper VJ 17 måneder

Ovenpå begejstringen over nærværet med hanløven ville Kasper ikke finde sig i at sidde i barnevognen som passiv tilskuer.

Zoo er imidlertid et stort sted med en masse mennesker så storesøster holder ham lige i hånden så han ikke bliver væk og det er bare helt ok.