Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

10 september 2006

Planlagt zoo besøg sammen med Vinther Lund

Ovenpå noget af en praktisk dag var det aftalen at vi skulle have en god dag med børnene og samtidig se tante Tine, moster Malene, kusine Ursula og lidt senere også moster Vipper.

Vi kom op i god tid fik smurt madpakke mv. så vi var inde ved zoo 9:30 (på en søndag!). Malene meddelte imidlertid at Ursula havde det skidt så de regnede ikke med at komme, men vi var velkommen til at komme ud og besøge dem senere.

Vi har tidligere været i zoo og gået i den klassiske del, hvorpå børnene er supertrætte når vi bliver opmærksomme på børnezoo så den del af zoo har vi endnu ikke fået udforsket. Det skulle ikke ske idag så vi skulle derover med det samme. På vejen derhen ligger imidlertid løveburet og sædvanligvis ligger løverne bare og stener, men da de ser en dyrepasser tror de det er spisetid, hvorpå de i majestætisk stil lunter rundt og til sidst kommer hen til vinduet, hvor Karoline er lige i nærheden.