Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

23 september 2006

Mødte Emilie og Erik på legepladsen


Ovenpå en dag, hvor børnene ikke var på toppen skulle vi hen på Blovstrøds offentlige legeplads,- i betragtning af at Blovstrød i følge Ekstra Bladet er et af de mest eksklusive steder i landet virker den offentlige legeplads en anelse skrabet. Hvorom alting er havde de tre børn det super.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Må lige gøre opmærksom på at legepladsen mellem Vestervang og Østervang ejes og plejes af Rosmosegårds beboerforening.

Flere gæster jeg har haft med - navnligt dem fra Kjøbenhavn af - finder i øvrigt legepladsen i særdeles god form, veludstyret, og er især imponerede over det frit tilgængelige legetøj.

Tak for sidst btw.

kh

mandag, 25 september, 2006

 
Blogger Jes Jørgensen said...

Point taken... så må beboerforeningen spytte lidt mere i kassen, så vi udefra kan komme og snylte lidt mere ;-)

Jae beskrivelsen fra Kjøbenhavnerne kan jeg godt genkende... omvendt vil jeg fremhæve en legeplads beliggende mellem hjørnet af Rosenvængets Alle og hjørnet mellem Næstvedgade og Livjægergade, dér var super udstyr og der var ikke flere børn end at det var hyggeligt, at der var legekammerater. Ingen kan tage værdien ved det frit tilgængelige legetøj fra Rosmosegårdens (-; legeplads.

Selv tak det var super hyggeligt.

kh

mandag, 25 september, 2006

 
Blogger KornerupTerp said...

Den der legeplads på Rosenvængets Allé kender vi godt - den er helt ok (men altså uden legetøj...)

Inspireret af Jeres fine blog, fik jeg lige oprettet en (næsten)lignende blog om stort og især småt.

Vi ses på legepladsen

/erik

tirsdag, 26 september, 2006

 

Send en kommentar

<< Home