23 september 2006
Previous Posts
- Brio togbanen er virkelig et hit
- Jes og Karoline på cafebesøg
- Mettes favorit job i haven
- Farmor og bedstefar sammen med Karoline
- Karoline og Ursula leger fantastisk
- Så kom hele familien i zoo
- Zoos legeplads er hele besøget værd
- Barnevognen er til at sove i... ikke sidde i, Kasp...
- Planlagt zoo besøg sammen med Vinther Lund
- Vi bager kager... og prøver flyverdragter



3 Comments:
Må lige gøre opmærksom på at legepladsen mellem Vestervang og Østervang ejes og plejes af Rosmosegårds beboerforening.
Flere gæster jeg har haft med - navnligt dem fra Kjøbenhavn af - finder i øvrigt legepladsen i særdeles god form, veludstyret, og er især imponerede over det frit tilgængelige legetøj.
Tak for sidst btw.
kh
mandag, 25 september, 2006
Point taken... så må beboerforeningen spytte lidt mere i kassen, så vi udefra kan komme og snylte lidt mere ;-)
Jae beskrivelsen fra Kjøbenhavnerne kan jeg godt genkende... omvendt vil jeg fremhæve en legeplads beliggende mellem hjørnet af Rosenvængets Alle og hjørnet mellem Næstvedgade og Livjægergade, dér var super udstyr og der var ikke flere børn end at det var hyggeligt, at der var legekammerater. Ingen kan tage værdien ved det frit tilgængelige legetøj fra Rosmosegårdens (-; legeplads.
Selv tak det var super hyggeligt.
kh
mandag, 25 september, 2006
Den der legeplads på Rosenvængets Allé kender vi godt - den er helt ok (men altså uden legetøj...)
Inspireret af Jeres fine blog, fik jeg lige oprettet en (næsten)lignende blog om stort og især småt.
Vi ses på legepladsen
/erik
tirsdag, 26 september, 2006
Send en kommentar
<< Home