Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

31 december 2006

Nytår på Skæring Havvej

Som led i den faste tradition holdt vi nytår hos Bendixen i Århus.
Børnene bliver bare gladere og gladere for hinanden, og de opfører sig så eksemplarisk at Karina med et køligt overblik kan overvære fart og ballade samtidig med at hun får et glas rødvin.
På nytårsaftensdag gik de store sammen med fædrene ned på den gode legeplads i området. Derefter gik vi ned til vandet smed med sten og knaldperler.
Selvom det er nytårsaften med knald i gaden kan man jo godt finde underholdning ved fjerneren.