Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver.
Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...
10 september 2008
Racercykel i hus
Uha hvor jeg glæder mig til at cykelhandleren får sko hjem i min størrelse:-)
1 Comments:
Laekker cykel Hr. J.
Godt at se du osse bruger cykelsko, goer en kaempe forskel. Skal du til at cykle til og fra arbejde eller er det til fritidsbrug?
mandag, 03 november, 2008
Send en kommentar
<< Home