Denne blog har vi primært startet op for at vise familie og venner hvad vi som familie går og laver. Der kan ind i mellem komme betragtninger om vores øvrige interesser...

06 januar 2007

Dagen efter fars fødselsdag

Mette og Jes var ude at fejre Jes' 35 års fødselsdag på dagen.


Vi var på Tante Maren i Farum som lavede fantastisk mad.


Vi tog i biografen i Værløse og så Departed. Fantastisk film og lidt kedelig foyer i biografen.


Dagen efter legede børnene på gulvet og det er bare fantastisk at de er så glade for hinanden.